Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
JoshuaOffline
Temat postu:   PostWysany: 13-08-2006 - 21:22
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Zupełnie, zupełnie. W larpa raz grałem, ale nic zwiazanego z zc, w taka potyczke miedzy orkami i ludźmi Smile.

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu:   PostWysany: 09-10-2006 - 20:35
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Heh znalazłem stare posty na forum klasy z tematu "D&D od nowa"-uśmiejecie się z tego, jacy niektórzy potrafia być śmieszni...
Muminem(admin)-NIe zaglądałem do tamtego tematu i sie porbiło.
Zacznijmy od nowa:
Dzisiaj graliśmy u Josha.
Bezelbub jak zwykle właził do reklamówki i udawał Księge potworówVery Happy
Reszte dam do opisania graczom.

PS.Bez obrażania innych i przeklinania.
Nagi(Von moderatoro):
Cytat:
Albo sraka przeszkadza ZAJEBIŚCIE WIĆWICZONEMU WOJOWNIKOWI mistrz gyr tez cos nie tak . POZDROWIENIA (wymienionym wieśniakom)


Przepraszam wielce wielmorznego admina ale chcę odpisać na ten post Twisted Evil Otóz wojownik nie byl..hm "dobrze wyćwiczony" bo miał pierwszy poziom. 1 poziomoy wojownik z dnd to po prostu np. bardzo silny chłop z pola który coś wie i wojnie i walce bronią. Każdy w dnd staruje od zera. Bo czy mag może na 1 poziome rzucić kule ognia 10k6 a wojownik pięknym piruetem rozciachać smoka? NIE.

A co do grania Jaszczuroludziem Łotrzykiem to żaden problem. W końcu to gra wyobraźni [ale zasady jako takie są, których łamać nie moża(np różdzka z pułapką?Hmm coś nie tak?)]

A i Szary Rozpruwacz nie zmieści sie na drzewo Twisted Evil
I dnd to nie gra dla killerów, tam ne liczy się jak to zrobiłeś, ale że wogule zrobiłeś ;)Tam trzeba wykorzystywac swoja postać na maxa, ale trzeba wiedzieć ze nie jest "mistrzem miecza", a kasa, fart i sława piechotą nie chodzi(sens "Achaji")

Co do sesji dzisiejszej, była to najlepsza sejsa w którą grałem Naprawde, świetna Dnd w naczystszej postaci ( no może tylko te sporadyczne wyskoki Josha ale pozniej juz sie uspokoił)
Proxmo(ten od zajebiście wyćwiczonego wojownika na 1 poziomie:D):
ZA TO JAK BYM MIAŁ WYBRAC ULUBIONOM KLASE NAJPIERW BYM POMYŚLAŁ O WADACH I ZALETACH . GRAM PALEM BO TO JEST COS JAK KAPLAN ALE MA WIECEJ ZYCIA . A CO DO JASZCZUROLUDZIA TO LEPIEJ BY SIE SPISYWAŁ JAKO BARB A NIE JAKO ŁOTRZYK TAKA JEST MOJA OPINIA . A POZATYM KRASNAL BYŁ NA POZIOMIE 4 . NAGI DAŁEŚ MU TE MINUSY BO BYŁ KILLER WYCIOŁ BY CAŁY TEN HAREM W PIZDU ROZPIERDOLIŁ KAMIEN NA KAMIENIU BY NIE ZOSTAŁ I KURWA WYSRAŁ BY SIE JESZCZE NA SRODKU . A Z CAŁEJ JADKI OSZCZĘDZIŁ BY TYLKO JOSHA BO TO JEST NAJBARDZIEJ PROFESJONALNY GRACZ Z WAS WSZYSTKICH
Muminem(Admin):
po pirwsze: miało być bez katania i przeklinania

po driugie:jezeli uważasz że:
Cytat:
A Z CAŁEJ JADKI OSZCZĘDZIŁ BY TYLKO JOSHA BO TO JEST NAJBARDZIEJ PROFESJONALNY GRACZ Z WAS WSZYSTKICH


to jest pełen podziwu dla twojej inteligencji.Jak byś nie wiedział Hosh miał wtedy manie wkładania penisa w różne otwory.

po trzecie:jeśli sądzisz:
Cytat:
ZA TO JAK BYM MIAŁ WYBRAC ULUBIONOM KLASE NAJPIERW BYM POMYŚLAŁ O WADACH I ZALETACH . GRAM PALEM BO TO JEST COS JAK KAPLAN ALE MA WIECEJ ZYCIA


co do pierwszego zdania:Palladyn jak powinieneś był wywnioskować jest mało przydatny w naszych przgodach ze względu na swój charakter(praworządny) i charakter przygód Nagiego(Cahotyczny zły).Więc nie wiem czy ty nie doszedłeś do tej myśli iz Palladyn jest raczej nie pzydatny,robi tylko kłopty.A poza tym ,bede szczery do bólu!Nie umiesz grać Palladynem!Dobry Pal nie robi ani kroku w strone zmienienia klasy.Kapłan jest jednostką wsparcie z umiętnościami bojowymi.I jest jednym z najprzydatniejszych bohaterów w grze.

po czwarte: bardzo mądre zdanie:
Cytat:
MOŻE WRESZCIE ZACZAICIE ZE JEST TO GRA DLA ZABAWY A NIE DO WNERWIANIA KOGOŚ

Ja za złe zachowanie karam utratą PD.To działa,ale na chwile.WIĘC APEL DO WSZYSTKICH GRACZYGRAJCIE NORMALNIE BY GRAC ,A NIE WYGŁUPIAC SIĘ.MISTRZ GRY MA WTEDY PROBLEM I WY TEZ MACIE BO DRUGI RAZ MOZECIE JUZ NIE GRAC.
Tak jak było na wczorajszej sesji:
na początku wydurnianie się i załamka MG... puźniej juz sie porawili i grało się przyjemnej... no może jak wtedy Josh wsykoczył z tym toporem.

Cytat:
MOŻE NARESZCIE ZNORMALNIEJECIE


też mam taką nadzieje ...
--------------------------------------------------
Jak się podobało to wrzucę rzesztę..Poprostu chodziło tu o to że domniemany BG Proxmo, został skarcony za swoją nieumiejętność granie, utopił swojego paladyna i poszedł do domu bluzgając na nas wkoło.
Ps:Potem temat zszedł na offtop(czyt. wytykanie wad Proxmo, przez wyżej wymienione osoby i na odwrót)

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu:   PostWysany: 09-10-2006 - 21:13
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Znalazłem, też klasę prestiżową stworzoną przez kolesia Smile
OGR Kaczynsskir
PW:950
Inicjatywa: - 3
Szybkość: 12m (50 % że się potknie w trakcie ruchu zadając sobie 1d4 obrazen)
KP: 11 (-1 rozmiar -3 zręczność + 5 naturalny)
Ataki: Ogromna maczuga + 1 (krytyczne pudło 1-3)
Obrażenia: 2k6
Front/zasięg: 1,5m/1,5m/3m
Rzuty obronne: Wyt: +6 Ref: 0 Wola: +1
Atrybuty: S: 10 Zr: 4 Bd: 20 Int: 3 Rzt: 3 Cha: 3
Umiejętności: Nasłuchiwanie +1, Wspinaczka +2, Zauważanie +2
Specjalne zdolności: Wezwanie Ogra-klona/raz na dzień, zmniejszenie inteligencji* 9/dzień (50% szansy, że zaklęcie trafi go samego), Smite Chaos 3/day, Kara Śmierci - 1/dzień, Rozbrajający uśmiech, Ogłupiająca mowa, Niewrazliwosc na krytyke, Wezwanie tanar'ri (zc), Dr 5/miazdzone, słowo mocy: spieprz*j dziadu, Przyzwanie Złowieszczego Kaczaasu [zn], Pradawny Wróg Selune, Samoobrona, Mówiące pudełko 1x na dzień,
Regeneracja 20


SW: 2
*Zmniejsza inteligencje o 1k4 na wszystkim w promieniu 20 metrów od celu zaklęcia. Efekt utrzymuje się w trakcie przebywania w promieniu 20 metrów od Ogra do jego zabicia, lub przez 1k6 rund po wyjściu poza okrąg

Kara Śmierci - 1/dzień Atak dotykowy na dystans lub cel pada ofiarą efektu nekromanji analogicznego do palca śmierci ST 7 {Cha based]. Jeśli nawet rzut się nie uda to i tak się nic nie dzieje. Taka kara jest wbrew postanowieniom Wieloświatowej konwencji


Rozbrajający uśmiech: Gdy ogr Kaczynskirrr jest osaczony często korzysta z mocy rozbrajającego uśmiechu. Pokazuje wtedy w całości swe uzębienie rozwierając szeroko paszczę, mrużąc oczy i powoli poruszając gębą na lewo i prawo. uąmiech jest tak brzydki i ochydny, że wszyscy, którzy chociaż na niego spojrzą muszą wykonać rzut obronny na wolę o ST 20. Nieudany oznacza, że postać rzuca się do uceczki przez 1k10 rund. Udany oznacza, że kuli się w sobie się i otrzymuje karę ze względu na potrzebę ciągłego odwracania głowy od ogra -4 do ataku. Ogr może użyć tej zdolnoości dowolną ilość razy dziennie. Po wykonaniu uśmiechu ogr z powodu odrętwienia mięśni nie może atakować przez 2k10 rund, dlatego też ogry najczęściej stosują ten chwyt do ucieczki.

Ogłupiająca mowa (Debilitating speech): gdy ogr "przemawia" do kogoś przez całą minutę, słuchacz musi wykonać rzut na wolę (ST10) albo znajdzie się pod efektem zamętu z następującym rzutem procentowym co rundę:
01-10 Atakuje wszelkimi możliwymi sposobami oponentów ogra.
11-20 Działa normalnie.
21-50 Wpatruje się w ogra jak zauroczony, mamrocząc cicho komplementy pod jego adresem.
51-70 Upuszcza wszystkie trzymane przedmioty i wyraża uznanie głośnym aplauzem.
71-100 Radośnie skanduje imię ogra.
Efekt trwa tak długo, jak cel słyszy "przemowę" oraz przez 5 rund potem. Co minutę słuchania trzeba wykonywać kolejny rzut obronny, którego ST zwiększa się o 1. Gdy ogr będzie "przemawiał" do ofiary przez pełną godzinę, wówczas pada ona ofiarą zamętu na stałe (procentówka jak wyżej) bez rzutu obronnego (odporności na czary - ratuj! Choć jeśli uznamy tę zdolność za extraordinary to nic, naprawdę nic nie pomoże ).

Niewrazliwosc na krytyke- calkowicie odpornyna krytyke i ataki mentalne, wyjatek inne ogry.

Wezwanie tanar'ri (zc): Ogr Kaczynsskir może raz dziennie wezwać demona Kur'skiego. Ma na to 50% szans. Przyzwany demon przybywa na godzine i bluzga na wszystkich wrogów ogra kaczynsskira.
Krurski- blefowanie +15, półsłówka +10, wyczuwanie podbudek +10, fałszerstow +15

Redkucja obrazen 5/miazdzone. w końcu taka masa tłuszczu musi zatrzymywac część obrażeń

Przyzwanie Złowieszczego Kaczaasu [zn] - Przyzywa 2k6 Złowiesczych Kaczaasu z Otchłani, które swoją brzydkością mogą zabić dowolnego humanoida, jeśli nie powiedzie mu się rzut obronny na wolę [st 4]. Atakując wręcz ofiara musi wykonać rzucić na Wytrw ST 15 albo nabawi sie PISiej grypy.

Pradawny Wróg Selune - Ogry Kaczynskirr'y od wieków pragną ukraść księżyc - (co wydaje się pomysłem głupszym nawet od startowania ogra do wyborów prezydenckich cywilizowanego kraju) zyskuja premię +4 do ataku i obrażeń względem wyznawców Selune.

Samoobrona: Atakowany Ogr probóje się bronić, lecz tak niezdarnie walczy, że udeża się przez przypadek. Przy każdym ataku gracza Ogr zadaje sobie 1k4 dodatkowych obrażeń.

Mówiące pudełko 1x na dzień: Ogr wyciąga swoje pudełko z pokrętełkami(radio) z którego dobiega głos Ojca Rydzyka. Wszyscy w promieniu 48m którzy nie przekroczyli wieku stary z wyjątkiem ogra i jego żony muszą wykonać rzut na wolę(st18). Jeśli test jet nieudany łapią sie za głowy i ucikają z zasięgu. Czasem takie coś może odbić sie głeboko na psychice postaci.





Ulubione bóstwo: Rydzykus
Tą zdolnosc zostawić
Kaczynsskiry wyznają tylko tego boga. Podczas walki Ogr, może przeznaczyć 2 rundy na modlitwę błagalną, podczas której prosi swoje bóstwo o pomoc. Rydzykus zazwyczaj zawsze odpowiada na modlitwę, materializując przy Kaczynsskirze oddział Mistycznych Mecherowych Beretów, zaopatrzonych w mistyczną broń wykonaną przez samego boga Rydzykusa:
- Świętą wodę
- kadzidło
Bezpośrednio po walce z użyciem bożej gwardii, Kaczynsskir musi natychmiast udać się do najbliższej świątyni swego boga i złożyć mu ofiarę pieniężną

Czy tą?

Wspracie Radia M
Kiedy przynajmniej 2 ogry (mogą być bracia) czują że niechybnie czeka ich klęska mogą wezwać do pomocy, mistyczną moc zwaną Wyrocznią Radia M, Jest to zdolność czaropodobna. Wyrocznia po wezwaniu o pomoc, rozpoczyna swoją jedyną akcje ofensywną- Masowe Otumanianie. Każdy humanoid, o zmyśle słuchu, gdy usłyszy słowa wyroczni musi wykonywać jej polecenie. Działanie wyrocznie jest podobne co do czaru Sugestia. ST rzutu obronnego wynosi 10- modyfikator z INT

Ponadto skłądając ofiarę wartą co najmniej 1000SZ na KW ogra dla bóstwa Rydzykusa może nadawać przesłanie drogą podobną do radia (analogicznie do czaru Posłanie rzucanego przez 20 poziomowego zaklinacza).

Niezwykle niezdarny wypaczony ogr, który jest grubszy niż inni przedstawiciele tego gatunku (dlatego ma tyle PW), to samo spaczenie spowodowało niezdarność i wszystkie inne niskie cechy.

Ogr ten został wymyślony po to żeby każdy z graczy mógł mu z przyjemnością dowalić (by zbyt szybko nie zginął) [ Boje sie ze cóz... moze przegrac zbyt szybko ]

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
Wywietl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie GMT - 12 Godzin
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Zobacz nastpny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2007 The PNphpBB Group
Credits