Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Ankieta
Najlepsza kobieca postać w LH?
Haruka
6%
 6%  [ 1 ]
Kanako
0%
 0%  [ 0 ]
Mei
0%
 0%  [ 0 ]
Mitsune
6%
 6%  [ 1 ]
Motoko
6%
 6%  [ 1 ]
Otohime
0%
 0%  [ 0 ]
Naru
43%
 43%  [ 7 ]
Sarah
0%
 0%  [ 0 ]
Shinobu
25%
 25%  [ 4 ]
Su
12%
 12%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 16


Autor Wiadomość
LynarOffline
Temat postu: Love Hina forever!  PostWysłany: 30-09-2004 - 16:10
Debiutant
Debiutant


Dołączył/a: 27-09-2004



Status: Offline
Pewnie wielu się zbulwersuje, bo przecież gdzieś w ciemnych odmętach forum jest temat poświęcony temu wspaniałemu anime. Ja jednak nie zauważyłem tam żadnej ciekawej dyskusji, ani opinii. Zatem mam nadzieję, że zmieni się to ;]
Nie jestem fanem anime. Uwielbiam LH, ale nie śmiem się nazywać fanem M&A, gdyż po prostu nie mam w tym doświadczenia, nie oglądałem tyle tego - ale LH niemal jednym tchem oglądnąłem prawie wszystkie odcinki. Poza tym Christmas Special był pierwszym filmem, na którym tak naprawdę płakałem - prawda, czasem coś mnie wzruszyło - np. Pasja, ale nigdy tak naprawdę nie płakałem oglądając film.

Tak więc - moim zdaniem - może i Love Hina to telenowela dla dorastających chłopców, ale ja ją uwielbiam. Jest piękna, wciągająca, romantyczna i - przede wszystkim - przezabawna. Bohaterowie - wszyscy, chyba bez wyjątku, są wręcz powalający. Nawet nie ma sensu wymieniać.
Dla mnie 10/10. Może i gdybym oglądał więcej anime, ocena by spadła może o 2, ale LH pozostanie dla mnie na wieki kultowe.

Tak a propo ankiety - ja uwielbiam Shinobu. Jest śliczna, a jej zszokowanie niektórymi rzeczami jest iście komiczne ;] Poza tym mógłbym wymienić wszystkie inne panie, ale na wyróżnienie zasłużyły jeszcze Motoko, Mei (te demoniczne spojrzenie...) i może jeszcze Mitsune.

I kończąc ten przydługi post spytam się, czy planowane są jeszcze kolejne odcinki LH.