Autor |
Wiadomość |
arowe |
|
Temat postu:
Wysłany: 29-07-2007 - 12:52
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 15-07-2007
Status: Offline
|
|
Cytat: Hmmm... no nie wiem czy chciaĹoby mi siÄ czekaÄ 19 odcinkĂłw... JeĹli ciÄ pĂłzniej wciÄ
gnie, to nie bÄdziesz chyba ĹźaĹowaĹ co? Nie ma róşy bez kolcĂłw, ale jeĹli chodzi o Eureke seveN to kolce pĂłzniej znikajÄ
.
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
kuririn |
|
Temat postu:
Wysłany: 29-07-2007 - 15:13
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 12-03-2006
Status: Offline
|
|
Jak na dziĹ dzieĹ to CLAYMORE narazie anime doskonaĹe |
_________________ -How can you be that strong and not like fighting
-Have fun!
-Death and pain are just the cost of fun!
|
|
|
|
|
Rinoa |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-08-2007 - 11:39
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 06-04-2006
Status: Offline
|
|
|
|
|
kate |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-08-2007 - 13:50
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-12-2005
Status: Offline
|
|
hmmm, jesteĹ kolejnÄ
osobÄ
, ktĂłra mĂłwi, Ĺźe Death Note jest bajeranckie :] aĹź muszÄ je chyba gdzieĹ znaleĹşÄ i w koĹcu obejrzeÄ na razie zadowalam siÄ mangÄ
i w sumie nie jest zĹa |
_________________ taaaa....moje Ĺźycie jest totalnie bezstresowe -_-'
|
|
|
|
|
Adrian |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-08-2007 - 14:56
|
|
Moderator
Dołączył/a: 28-06-2005
Status: Offline
|
|
Death Note... tez mnie powoli przytĹacza ten tytuĹ Moze kiedyĹ sie skusze Narazie pierwsze miejsce i mnie ma Tsubasa Chronicle |
_________________
Cytat: -ale wy ciemni ostatnio za duzo przed kompem trzeba od czasu do czasu wyjsc tam tez jest swiat piekny, weosly swiat
-gdzie? za firewallem? "
|
|
|
|
|
Impos |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-08-2007 - 17:35
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 10-09-2005
Status: Offline
|
|
Death Note na poczÄ
tku jest wciÄ
gajÄ
cy , ale gdzieĹ tak za poĹowÄ
traci klimat... No i koĹcĂłwka spaprana (to wszystko oczywiĹcie moim zdaniem ) OglÄ
daj na wĹasne ryzyko... |
|
|
|
|
|
Ezh |
|
Temat postu:
Wysłany: 06-08-2007 - 10:29
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 25-03-2005
Status: Offline
|
|
arowe napisał/a:
Eureka sevenN jest tego rodzaju anime, ktĂłrego nie naleĹźy przerywaÄ , gdyĹź tak naprawdÄ wciÄ
gajÄ
ce jak bagniste moczary robi siÄ dopiero tak gdzieĹ od 19 ep - mĂłj przypadek. ChoÄiaĹź juĹź od 9 ep zaczyna siÄ robiÄ interesujÄ
co. Pierwsze 8 odc szczerze przynudzajÄ
, dlatego sprĂłbuj dociÄ
gnÄ
c do 20 epa, najlepiej obejrzec caĹoĹÄ, bo trzyma pĂłzniej do samego koĹca!
Pozdrawiam!
Przyznam bez bicia, sprĂłbowaĹem siÄ zmusiÄ, wymiÄkĹem na 10. WÄ
tpiÄ czy zrobiÄ jeszcze podejĹcie do tego akurat anime, zresztÄ
majÄ
c kolekcjÄ ~250 serii nie powiem, Ĺźe nie mam czego oglÄ
daÄ.
pozdr. |
|
|
|
|
|
Slova |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-11-2007 - 17:33
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 15-11-2007
Skąd: Covenant Holy City
Status: Offline
|
|
najlepsze anime, to... ach, za duĹźo obejrzaĹem, by wymieniÄ konkret. Dla mnie wszystko jest dobre, od DB czy Shaman Kinga poczÄ
wszy, przez YuGiOh i Naruto po Ghost in the Shell i Elfen Lied.
Al epowiem inaczej, Ĺźe mam kilka serii, ktĂłre wywarĹy na mnie wpĹyw, naprawde zminiĹy moje spojrzenie na Ĺwiat, a byĹy to Melancholy of Haruhi Suzumiya (nauczyĹem sie inaczej patrzeÄ na Ĺwiat) i nieco Elfen Lied (dowiedziaĹem siÄ, co to znaczy 'byÄ czĹowiekiem'). |
_________________ NajwiÄksze polskie forum poĹwiÄcone mandze oraz anime!MiĹa atmosfera, serdeczni uĹźytkownicy, Ĺźyczliwi moderatorzy!
|
|
|
|
|
kubexx |
|
Temat postu:
Wysłany: 27-03-2009 - 07:23
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 27-03-2009
Status: Offline
|
|
mmm PomyĹlmy : Bleach ,Naruto,D.Gray-Man,Fate-stay Night,Myself Yourself i Zero no Tsukaima. Wszystkie te anime sa poprostu zajebiste |
|
|
|
|
|
Raul |
|
Temat postu:
Wysłany: 28-03-2009 - 09:42
|
|
Admin Forum
Dołączył/a: 05-01-2002
Status: Offline
|
|
JeĹli lubisz Fate stay night to przypasuje Ci teĹź Tsukihime |
|
|
|
|
|
maciekbuk |
|
Temat postu:
Wysłany: 16-04-2009 - 23:02
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 16-04-2009
Status: Offline
|
|
Dla kaĹźdego starego wyjadacza jak i dla laikĂłw, aby anime pokochali:
1 Code Geass - miodzio obowiÄ
zek dla kaĹźdego szanujÄ
cego siÄ fana
2 Samurai 7
3 Serei no Moribito
4 Macross Frontier
5 Bokurano (ale dramat psychologiczny)
6 Inuyasha (jak masz duĹźo czasu)
wszystkie dostÄpne na necie online with pl subtitles |
|
|
|
|
|
maciekbuk |
|
Temat postu:
Wysłany: 04-06-2009 - 12:15
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 16-04-2009
Status: Offline
|
|
Dodaje dwa zajefajne tytuliki
- To Aru Majutsu no Index
- Tengen Toppa Gurren Lagann |
|
|
|
|
|
womie |
|
Temat postu:
Wysłany: 22-06-2009 - 19:48
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 22-06-2009
Status: Offline
|
|
Jak dla mnie, anime nr. 1 jest Full Metal Alchemist / FullMetal Alchemist Brotherhood . OczywiĹcie jest to moje zdanie, ale naprawdÄ uwaĹźam, Ĺźe to bardzo interesujÄ
ce anime. Bardzo mnie wciÄ
gnÄĹo. PotrafiÄ caĹymi dniami je oglÄ
daÄ, ĹledziÄ dalsze losy braci Elric. Z niecierpliwoĹciÄ
czekam co tydzieĹ na odcinek FMA 2.
JeĹźeli chodzi o moje drugie ulubione anime, wybraĹabym Shakugan No Shana xD. ZakochaĹam siÄ w tym anime juĹź kiedy zobaczyĹam pierwszy opening NaprawdÄ warte uwagi. Bardzo polubiĹam ShanÄ. Postacie sÄ
Ĺwietne, grafika takĹźe, co tu duĹźo mĂłwiÄ - gorÄ
co polecam ;D.
Trzecie miejsce ma u mnie Lucky Star, za poprawienie mi humoru i samopoczucia. Jestem raczej fankÄ
Anime, w ktĂłrych jest jakaĹ akcja i coĹ siÄ dzieje, ale w tym anime naprawdÄ moĹźna siÄ poĹmiaÄ. Bardzo mi siÄ spodobaĹo to, Ĺźe w tym Anime wystÄpuje dziewczyna, Konata, ktĂłra oglÄ
da Anime, jest postaciÄ
"rzeczywistÄ
" (nie chodzi mi o niebieskie wĹosy ;P). Pisze na komputerze emotikony takie jak np. ", xD, o(^_^)o" albo mĂłwi "lol" xD. Serio fajne anime. Polecam ;>
MogĹabym jeszcze wymieniaÄ sto naprawdÄ ciekawych anime, np. Death Note [kocham je <3.], Clannad, Clannad After Story, D. Gray Man, Chobits, Naruto, Shaman King, Tayutama- Kiss On My Deity, Air, Kanon, Requiem for the Phantom, Elfen Lied, Claymore, Akikan i wiele, wiele wiÄcej, tylko, Ĺźe nie chce mi siÄ wymieniaÄ
Pozdrawiam. |
_________________ Od czego chcesz uciec?
Od rzeczy zwanej rzeczywistoĹciÄ
?
|
|
|
|
|
anabel |
|
Temat postu:
Wysłany: 09-01-2010 - 14:32
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 09-01-2010
Status: Offline
|
|
Bleach-Ĺwietne anime przygodowe,sztuki walki
Special A -Ĺwietna komedia
Vampire knight-wampiry
Full Metal Alchemist-przygodowe
Ouran High School Host Club-komedia,romans
Fruits basket-komedia,okruchy Ĺźycia
Yamato Nadeshiko Shichihenge-komedia,romans
Ghost Hunt-Horror, Komedia, KryminaĹy/zagadki/tajemnice
Natsume Yuujinchou-Okruchy Ĺźycia
Pandora Hearts-najlepsze anime jakie oglÄ
daĹam,jest genialne !
TÄ
listÄ naprawdÄ WARTO obejrzeÄ ! |
|
|
|
|
|
iss |
|
Temat postu:
Wysłany: 17-01-2010 - 18:02
|
|
Moderator
Dołączył/a: 16-02-2004
Status: Offline
|
|
Cytat: Natsume Yuujinchou-Okruchy Ĺźycia
Ekhem, jeĹli ktoĹ to zalicza do kategorii "Okruchy Ĺźycia", to radzÄ skonsultowaÄ siÄ ze specjalistÄ
(zaraz dostanÄ od Miszona, bo On tu jest od obraĹźania nowych forumowiczĂłw).
SwojÄ
drogÄ
NY przypomina mi nieco Mushishi - taki przyjemny chillout. MuzykÄ
nie dorĂłwnuje, ale nadrabia buta-neko. |
_________________ Gdyby ktoĹ chciaĹ zaĹoĹźyÄ konto na Dropboksie to ten (<--) link daje dodatkowe 0.5GB Tobie i mi.
|
|
|
|
|
|