Autor |
Wiadomość |
Felicita |
|
|
Temat postu: Najlepsze anime
Wysłany: 20-02-2006 - 09:15
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 02-10-2005
Skąd: Warszawa i okolice
Status: Offline
|
|
Jakie jest wedlug Was najlepsze anime? Dla mnie Hellsing. Przyznam, ze jestem poczatkujaca w anime i jeszcze bardzo sie na tym wszystkim nie znam. Ale chcialabym znac Wasze opinie na ten temat. Czekam na odpowiedzi. |
|
|
|
|
|
Thondor |
|
Temat postu: Najlepsze anime
Wysłany: 20-02-2006 - 10:39
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-10-2005
Skąd: Bydgoszcz
Status: Offline
|
|
Mam dziwne wraĹźenie, Ĺźe byĹ juĹź podobny temat, ale odpowiem. Elfen Lied. |
_________________ Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them?
|
|
|
|
|
cioban |
|
Temat postu: Najlepsze anime
Wysłany: 20-02-2006 - 16:14
|
|
Pisarz
Dołączył/a: 21-12-2005
Skąd: gdzieĹ tam koĹo Warszawy...
Status: Offline
|
|
Evangelion, Hellsing, NOIR, blood+... Heh miaĹo byÄ jedno?? jeĹli miaĹ bym wybieraÄ z tej czwĂłrki to nie wiem czy nie powiedziaĹ bym blood+, ale to moĹźe dlatego, Ĺźe jestem w trakcie oglÄ
dania |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 16:34
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 15-10-2005
|
|
Serial Experiments Lain,zdecydowanie.No i...DiGiCharat |
_________________ ZrĂłb mi jakÄ
Ĺ krzywdÄ!
|
|
|
|
|
sakura_89 |
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 18:49
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 18-02-2006
Status: Offline
|
|
hmm...ciÄĹźko wybraÄ...ja lubie takie w stylu Dragon Ball czy Naruto...byÄ moĹźe stwierdzicie Ĺźe to maĹo ambitna ale trudno:-p |
_________________ "Pepole cannot gain anything without sacrificing something. You must present something of equal value to gain something."
|
|
|
|
|
IggI |
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 19:04
|
|
Elita forum
Dołączył/a: 30-09-2002
Skąd: Don'tgonearthe Castle!
Status: Offline
|
|
Sakura, kaĹźdy ma prawo do wĹasnego zdania. |
_________________ UsuniÄto obrazki - zĹamanie regulaminu
|
|
|
|
|
chii |
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 19:27
|
|
Pisarz
Dołączył/a: 01-05-2005
Status: Offline
|
|
U mnie niepodzielnie kroluje Fruits Basket
Potem Bleach
A potem Totoro |
_________________
****
"Chitty chitty baby
When your nose is in the nitty gritty
Life could be a little sweet
But life could be a little shitty "
|
|
|
|
|
Mike |
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 20:11
|
|
Elita forum
Dołączył/a: 07-01-2005
Status: Offline
|
|
Zbiorczo filmy Miyazakiego, w tym zwlaszcza Szkarlatny Pilot (kiepskie tlumaczenie tytulu "Porco Rosso", czyli po prostu "Czerwona Swinia"), Nauzykaa oraz Laputa. I Tottoro.
Poza tym: "Planeta dinozaurow". Ale tu wiadomo, bo ja po prostu lubie dinozaury. Aha, i "Slam Dunk" - przezabawny! |
_________________ Smile or Die!
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 21:08
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 14-06-2005
|
|
na pierwszym miejscu stawiam.... wiadomo
potem Inuyasha
a brÄ
zowy medal dostaje detektyw Conan
(ale, gdyby podium byĹo wiÄksze... ;P )
oj, olimpiada ma na mnie zĹy wpĹyw... |
_________________
|
|
|
|
|
Impos |
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 23:34
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 10-09-2005
Status: Offline
|
|
U mnie na razie na 1 miejscu Twelve Kingdoms...
... ale sÄ
jeszcze Oavki Kensina, Hakkenden i Mushishi |
|
|
|
|
|
Krzych Ayanami |
|
Temat postu:
Wysłany: 20-02-2006 - 23:36
|
|
Pisarz
Dołączył/a: 21-02-2003
Status: Offline
|
|
Mai HIME i MAi OTOME.
Inne tytuĹy sÄ
obok. |
_________________ Braki w sprzÄcie? A co to takiego? Idziesz do najbliĹźszej arabskiej chaĹupy, dajesz gospodarzowi w ryj i on uprzejmie otwiera piwnicÄ pytajÄ
c: C3? F1? AK-47?
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21-02-2006 - 09:25
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 14-02-2005
|
|
Felicita napisał/a:
Dla mnie Hellsing
Dla mnie teĹź. |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21-02-2006 - 11:01
|
|
Moderator
Dołączył/a: 14-09-2005
|
|
A ja ex equo NGE z EoE (mimo wszystko) oraz Macross Zero. |
_________________
|
|
|
|
|
Felicita |
|
Temat postu:
Wysłany: 21-02-2006 - 11:20
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 02-10-2005
Skąd: Warszawa i okolice
Status: Offline
|
|
Wow. OP wielu z nich ledwo co slyszalam. Ale jestem w tym wszystkim dopiero poczatkujaca, wioec nie dziwcie sie. Alex, dzieki za poparcie. |
_________________ Jestem w raju na ziemi i niech tak pozostanie na zawsze;)
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21-02-2006 - 15:07
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 22-02-2005
|
|
Ech - teĹź mam wraĹźenie Ĺźe temat juĹź byĹ. Dla mnie najlepszym jest pierwsze (fabularne, nie serial) ktĂłre widziaĹem. Po pierwsze dlatego Ĺźe byĹo pierwsze - dlatego w tym siedzÄ teraz, bo ciÄ
gle o Nim pamiÄtam. Po drugie, chyba dlatego, Ĺźe nawet gdybym je obejrzaĹ później uznaĹbym je za najlepsze. Ghost in the Shell. |
_________________ http://img217.imageshack.us/img217/8008/1149595968350hv3.gif
|
|
|
|
|
|