Autor |
Wiadomość |
kate |
|
Temat postu:
Wysłany: 28-05-2007 - 18:48
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-12-2005
Status: Offline
|
|
Whoa, Przemek jesteĹ chyba pierwszym (od dĹuĹźszego czasu), ktĂłry tak napisaĹ posta chwali siÄ braÄ przykĹad! nie doĹÄ, Ĺźe wymieniĹ, to jeszcze napisaĹ dlaczego |
_________________ taaaa....moje Ĺźycie jest totalnie bezstresowe -_-'
|
|
|
|
|
Sunako-chan |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-06-2007 - 20:59
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 01-06-2007
Skąd: Czerwionka
Status: Offline
|
|
Hehe ja mam bardzo rozszeĹźonÄ
listÄ ulubionych anime( z pewnoĹciÄ
, z biegiem lat siÄ one rozszerzy) :
1. Akira
2. Cowboy Bebop
3. Trigun
4. Elfen Lied
5. Perfect Girl Evolution
6. Inuyasha (jak mogĹam zapomnieÄ sĹodziutkiego psiego demona :* )
7. Trinity Blood
8. GitS
10. Blood +
11. Hellsing (ale zaczyna byÄ, nudny), i jeszcze hellsing ultimate
12. Loveless
13. Samurai Champloo !!
14. Angel Sanctuary
15. Saikano
16.Neon Genesis Evangelion
17.Escaflowne
(proszÄ siÄ nie kierowaÄ kolejnosciÄ
) |
Ostatnio zmieniony przez Sunako-chan dnia 18-07-2007 - 23:05, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
bud |
|
Temat postu:
Wysłany: 14-06-2007 - 02:57
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 14-06-2007
Status: Offline
|
|
A ja mam pytanie, jakie sa anime w stylu naruto/bleach i jesli mozecie to podajcie gdzie mozna je dorwac.A przy okazji zapraszam na ta stronke [nastÄpnym razem przeczytaj Regulamin!] y wybor jak sadze |
|
|
|
|
|
deathroll |
|
Temat postu:
Wysłany: 18-06-2007 - 11:26
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 18-06-2007
Status: Offline
|
|
Moim zdaniem nie moĹźna dzieliÄ anime na te lepsze i gorsze gdyĹź kierujemy sie zawsze wĹasnym gustem i kaĹźdemu podoba sie co innego ;]
Ja do swoich ulubionych anime zaliczam te, ktĂłre zmieniĹy w tym nurcie najwiÄcej, i oprĂłcz walorĂłw czysto rozrywkowych przekazywaĹy jakaĹ treĹÄ a przede wszystkim byĹy (i sÄ
) sztukÄ
, ktĂłra daje do myĹlenia i czasem staje sie inspiracja.
1) neon genesis evangelion
2) ghost in the shell (calosc)
3) full metal alchemist
4) akira
5) Hotaru no haka ("grobowiec ĹwietlikĂłw)
6) naruto
7) bleach
eureka 7
P.S. chciaĹem sie was o coĹ spytaÄ, gdyĹź ja osobiĹcie nie jestem z informacjami dotyczÄ
cymi anime zbytnio na bieĹźÄ
co: mianowicie chodzi mi o kontynuacje eureki 7, spotkaĹem sie z roĹźnymi wersjami: jedni mĂłwiÄ
o filmie, inni o kolejnej serii. JeĹźeli coĹ wiecie na ten temat to piszcie |
|
|
|
|
|
Kain00 |
|
Temat postu:
Wysłany: 26-06-2007 - 18:52
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 26-06-2007
Skąd: Obecnie Anglia
Status: Offline
|
|
Jak do tej pory to dla mnie nie ma najlepszego anime , najlepsze w danym gatunku to bym sie zgodzil ze cos moze byc dobre w danym gatunku anime ale nie ogolnie.Do tej pory najbardziej mnie zainteresowaly NGE,Trinity Blood,Ghost in the Shell,Elfen Lied,Clarymore,Chobbits,Dears,Full metall panic,Speed Grapher,Black Lagoon itd itd...Ostatnio Moje ulubione anime to Death Note:) |
|
|
|
|
|
Joshua |
|
Temat postu:
Wysłany: 26-06-2007 - 23:47
|
|
Elita forum
Dołączył/a: 24-10-2005
Status: Offline
|
|
Ostatnio nieĹşle wymiĂłtĹ mnie hellsing. Pdooba mi siÄ klimat anime i to, Ĺźe Alucard jest taki dziarski ziom xD |
_________________
|
|
|
|
|
Ksenian |
|
Temat postu:
Wysłany: 30-06-2007 - 22:57
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 30-06-2007
Status: Offline
|
|
Witam moje ulubione anime ktore naprawde polecam to:
Pretear (poprostu super)
Chrno Crusade
Kamikaze Kaitou Jeanne
Chobits
Salior Moon
naprawde godne obejrzenia |
_________________ Nie istnieje Ĺźaden poczÄ
tek ani koniec...
DzieĹ wczorajszy jest historiÄ
.
Jutrzejszy - tajemnicÄ
.
Dzisiejszy jest - darem...
|
|
|
|
|
MAJOR |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2007 - 12:30
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 02-07-2007
Status: Offline
|
|
Witam
Jestem tu po raz pierwszy od czasĂłw istnienia forum KAWAII
Moim zdaniem najlepsze anime to zdecydowanie Ghost in the Shell, oczywiĹcie biorÄ
c pod uwagÄ caĹoĹÄ. WspaniaĹy scenariusz i niesamowite zdjÄcia. REWELACJA.
Niestety dopiero powracam do tematu i nie orientujÄ siÄ w aktualnoĹciach (oprĂłcz GITSa), dlatego tez obstawiam to anime i moĹźe jeszcze Record of Lodos War - uwielbiam takie klimaty. |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 12-07-2007 - 00:29
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 11-07-2007
|
|
A moje ulubione anime to "Shakugan no Shana". Dlaczego??
NiezĹÄ
fabuĹa, bardzo dobra kreacja Ĺwiata, ciekawi bohaterowie, porzÄ
dnie wykonane walki, wspaniale dobrana muzyka, KLIMAT.
MaĹo jestem oryginalny, co?? ^^ |
_________________ ...we are one...we are free...
|
|
|
|
|
SunCat |
|
Temat postu:
Wysłany: 13-07-2007 - 11:35
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 10-07-2007
Status: Offline
|
|
Moje ulubione anime to:
-Ghost in the Shell
-Naruto
-GTO
-Neon Genesis Evangelion
-Bleach
-Chobits
Mam gry z tych anime (oprocz GTO i GitS) |
|
|
|
|
|
arowe |
|
Temat postu:
Wysłany: 16-07-2007 - 06:01
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 15-07-2007
Status: Offline
|
|
Najlepsze anime jakie do tej poty oglÄ
daĹem to "Eureka seveN". Najmocmniejsze strony tego anime to niesamowicie dobrze zrobieni bohaterowie, oraz bardzo ciekawa i wciÄ
gajÄ
ca fabuĹa. Pozatym kreska na wysokim poziomie, oraz Ĺwietna muzyka. Jednym sĹowem doskonaĹe!!!
Pozdro! |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16-07-2007 - 18:49
|
|
Moderator
Dołączył/a: 14-09-2005
|
|
Wiadomo - od Gonzo. jeszcze siÄ nie spotkaĹem z produkcjÄ
tego studia ktĂłra nie miaĹaby Ĺwietnej kreski i muzyki. ^^ |
_________________
|
|
|
|
|
Ezh |
|
Temat postu:
Wysłany: 19-07-2007 - 16:45
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 25-03-2005
Status: Offline
|
|
Ja zaĹ wytrzymaĹem aĹź 7 ep. ZmusiÄ siÄ nie mogĹem na wiÄcej.
Yomigaeru Sora - jedno z lepszych - pomijajÄ
c klasykÄ. |
_________________ ACL = AnimeChickLover or Anti-Christ Loli
GIRL = Guy In Real Life
Get used to it.
It is the rules of teh internetz:
1. Guys are guys.
2. Girls are guys.
3. Little girls are FBI agents.
|
|
|
|
|
arowe |
|
Temat postu:
Wysłany: 29-07-2007 - 09:00
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 15-07-2007
Status: Offline
|
|
Cytat: Ja zaĹ wytrzymaĹem aĹź 7 ep. ZmusiÄ siÄ nie mogĹem na wiÄcej.
Eureka sevenN jest tego rodzaju anime, ktĂłrego nie naleĹźy przerywaÄ , gdyĹź tak naprawdÄ wciÄ
gajÄ
ce jak bagniste moczary robi siÄ dopiero tak gdzieĹ od 19 ep - mĂłj przypadek. ChoÄiaĹź juĹź od 9 ep zaczyna siÄ robiÄ interesujÄ
co. Pierwsze 8 odc szczerze przynudzajÄ
, dlatego sprĂłbuj dociÄ
gnÄ
c do 20 epa, najlepiej obejrzec caĹoĹÄ, bo trzyma pĂłzniej do samego koĹca!
Pozdrawiam! :D |
|
|
|
|
|
Impos |
|
Temat postu:
Wysłany: 29-07-2007 - 12:21
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 10-09-2005
Status: Offline
|
|
Hmmm... no nie wiem czy chciaĹoby mi siÄ czekaÄ 19 odcinkĂłw... |
|
|
|
|
|
|