Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
SinnerOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 29-10-2007 - 16:21
Moderator
Moderator


Doczy/a: 29-11-2002



Status: Offline
Nie może tak być, żeby o tej grze nie bylo tematu Smile

Kupiłem sobie w sobotę, wróciłem do domu, zaczałem grać... i wsiąkłem. Gra jest absolutnie fantastyczna.

Duży skrót dla niemających pojęcia, o czym mowa: gra jest RPGiem dziejącym się w wykreowanym przez Sapkowskiego świecie, pięc lat po wydażeniach opisywanych w książkach. Główną postacią jest Wiedźmin Geralt, zwany również "Białym Wilkiem" który powraca z martwych i... nic nie pamięta. Chwyt oklepany do bólu, ale nie razi, a wręcz dobrze pasuje. Historia zaczyna się od ataku na twierdzę Wiedźminów Kaer Morhen, której wynikiem jest prowadzone przez pozostałych przy życiu Wiedźminów śledztwo i poszukiwanie sprawców. Po drodze zaś przyjdzie nam machać mieczem, przebierać nogami (przy niektórych questch trzeba się trochę nalatać), jak i zręcznie obracać językiem (i nie tylko - wszak to gra 18+, a Wiedźmini święci bynajmniej nie są Twisted Evil ).
Z czym przyjdzie nam się zmierzyć? Świat pełen jest rozmaitych bestii - utopców, ghuli, drapieżnych roslin (sic!) oraz najgroźniejszych - ludzi. Bo wszak to nie potwory są tu najgroźniejsze - to tylko bestie, durne i ogarnięte prostymi potrzebami. Najgroźniejszymi przeciwnikami, którym będziemy musieli stawić czoła będą nienawiść, ksenofobia i rasizm, szerzące się wszem i wobec. Nie na darmo Sapkowski pisał o potworach w ludzkiej skórze. Tu i ówdzie spotkamy zapewne szlachetnych rycerzy, uczciwych kupców czy dobrotliwych i wyrozumiałych kapłanów, ale przedewszystkim przyjdzie nam się spotykać z rozmaitej maści cwaniaczkami, oszustami i hazardzistami. W te lepsze dni. We wszystkie pozostałe spotkamy osoby, do których znakomicie pasują dosadnie wygłaszane przez Geralta i jego przyjaciół epitety, które niestety nie nadają się do zacytowania na tym forum. A wszystko to w swojskim, słowiańskim klimacie.

Obracanie wspomnianym wczesniej organem (językiem znaczy) jest chyba najważniejsze z wymienionych, jako że nasze decyzje naprawdę wpływają na losy Geralta oraz bohaterów pobocznych i to nie na zasadzie "jak cie zabiję, to będę miał twój wypasiony miecz +666, a jak nie to mi wzrośnie praworządność" - tu efekty dostrzegamy z opóźnieniem i okazują się mniej lub bardziej bolesne (lub kożystne) - tu nie Oblivion czy inny Gothic, nie zawsze mamy (a wręcz przewaznie nie mamy) komfortu wyboru pomiędzy dobrem a złem - często musimy poruszać się między odcieniami szarości, a zdaża się nieraz i w głębokim łajnie (metaforycznie, jak i doslownie) brodzić. Jako, że przeciętny gracz nie jest przyzwyczajony do takiego nadwyrężania szarych komórek w ramach odszkodowania autorzy od czasu do czasu serwują rozmaite smakołyki - np krasnolud, narzekający na ludzkie pojmowanie prawa i sprawiedliwości wywolał u mnie solidny rechot, a potem było już tylko lepiej ("spieprzaj dziadu" FTW! Very Happy). Perełki są różnego rodzaju, począwszy w wypowiedzi BNów, przez ich imiona, na nazwach miejsc kończąc.

Jednakoż język nie jest najlepiej umięśnonym organem ludzkiego ciała i może się zmęczyć, przejdźmy zatem do tego, w czym specjalizują się Wiedźmini, czyli wymachiwania żelaztwem wszelakim. Tu wybór nie jest wielki - mamy jeden miecz srebrny (na potwory), jeden żelazny (na ludzki etc) oraz dwie bronie dodatkowe, takie jak sztylety, miecze, topory oraz pochodnie. Walka nie polega tu na jaknajszybszym klikaniu (vide Oblivion) - Geralt to mistrz fechtunku, on sam wie, jak i kiedy ma ciąć, a kiedy się uchylić czy parować. My wyznaczamy mu bezpośredni cel ataku oraz klikamy w odpowiednim momencie, aby przedłużyć "kombo" ciosów. I tu dochodzimy do jednego z ciekawszych pomysłów, jakie widziałem w komputerowych RPGach. Otóż rozwijając każdy z sześciu styli oprócz rozmaitych "bonusów" (szansa na powalenie, rozbrojenie, itp) możemy też wykupić nowe ataki, które Geralt sobie "przypomni". Każdy atak sklada się z kilku następujących w sekwencji ciosów, po zakończeniu której musimy ponownie kliknąć na przeciwniku, aby kontynuować serię - szególnie efektownie wygląda to w przypadku styli szybkich, gdyż Geralt już przy drugiej serii rozkręca się i zasypuje przeciwnika istnym gradem ciosów. Żeby nie było za łatwo kliknąć trzeba w odpowiednim momemcie - jesli zrobimy to zbyt wcześnie seria zostanie przerwana, jesli zaś nie zdążymy Geralt przejdzie do defensywy. Brzmi to dziwnie, ale działa i wymusza taktyczne podejście do walki, a przede wszystkim jest niezwykle grywalne i pozwala rozejżeć sie nieco po polu walki, zamiast skupiać 100% uwagi na przeciwniku.

Drugą, bardzo przydatną w walce, specjalnością Wiedźminów są Znaki - dość prymitywne (w porównaniu z "prawdziwą" magią, z której kożystają magowie) ale i tak niezwykle skuteczne przeciwko większości nieprzyjaciół magiczne gesty, pozwalające ich odepchnąć, przypalić, a nawet przeciągnąć na naszą stronę. Każdy ze znaków, podobnie jak style mieczy, można rozwijać, dodając mu nowe efekty - na przykład znak Igni w wersji podstawowej odpycha nieco przeciwników, rani ogniem oraz ma niewielką szanse na podpalenie ich. Jesli zdecydujemy się go rozwijać możemy zwiększyć mu kąt działania, obrażenia, zwiększyć szansę na podpalenie, a także zmienić w coś w rodzaju fireballa (nie stosowalem jeszcze, więc wniskuję z opisu). Znaki zwłaszcza przydają się kiedy walczymy z wieloma przeciwnikami, gdyż pozwalają przynajmniej na chwilę wyeliminować z walki część przeciwników poprzez przewrócenie ich czy odepchnięcie. Znaki zużywają nam energię, która niespiesznie odnawia się przez cały czas.

Kolejną rzeczą, z której słyną Wiedźmini jest alchemia. Przydatna conajmniej tak samo jak Znaki, jesli nie bardziej, pozwala nam tworzyć rozmaite mikstury, smarowidła do broni oraz petardy. Petard na razie nie stosowałem (mój Geralt jest na to jeszcze "za głupi" - czyt. nie wykupiłem odpowiednich umiejętności) ale biorąc pod uwage, że robi się je na bazie prochu lub saletry sądzę, że tu raczej niespodzianki wielkiej nie będzie. Smarowidła pozwalaja na określony czas (kilka godzin) zwiększyć mozliwości naszej broni, np bardziej ranić martwiaków lub demony. oprócz tego czasem znajdziemy też rozmaite ostrzałki o inne, które zwiększą możliwości naszej broni w inny sposób.
Najciekawsza rzeczą w tej kategorii są zdecydowanie mikstury. Zwiększają one jeszcze naszą wrodzoną (czy też raczej wmutowaną) przewagę nad ludźmi i wyrównują szanse w walce z co potężniejszymi potworami. Efekty moga być rozmaite - poczynając od przyspieszających regenerację życia/many, poprzez pozwalające widzieć w ciemnościach, na przyspieszających refleksy kończąc - szczególnie ten ostatni wygląda widowiskowo. Wszystko jednak ma swoją cenę - eliksiry zatruwają nasz organizm i jesli przesadzimy z nimi pojawią się skutki uboczne. Nie mówiąc już o tym, że wszystkie są robione na bazie alkocholu - co prawda są talenty dodające bonusy za walke po pijaku, ale ja tam wolę trzeźwo stac na ziemi Wink Pewną wadą eliksirów, jest fakt, że trzeba je wypić - niby oczywiste, ale wiele innych tytułów (Diablo, Oblivion) jakoś pomija ten niewygodny wątek. Tutaj Gelart musi wyciagnąć miksturę z sakwy i łyknąć ją - trwa to chwilę, ale wystarczy, żeby w wierze walki dostać po głowie. Dodaje to kolejny aspekt taktyczny - warto przewidywać walki i przygotować się zawczasu - czas działania większoścli mikstur jest mierzony w godzinach, więc mozna je łyknąć np przed wejściem na nawiedzane przez utopce bagna, bądź zamieszkany przez martwiaków cmentarz. Tylko pamiętajmy, że co za duzo, to (bardzo) niezdrowo. Na szczęście zatruć można się pozbyć medytując, bądź łykając odtrutki.

Od strony technicznej jest dość standardowo - w trakcie rozgrywki zdobywamy punkty doświadczenia, awansujemy na kolejne poziomy i otrzymujemy Talenty, które możemy przeznaczyć na rozwój umiejętności. Talentów jest trzy rodzaje - brązowe, srebrne i złote. Za pierwsze, najpopularniejsze, rozwijamy podstawy naszych umiejętności. Srebrnych jest już mniej i służą do pogłębienia znanych umiejętności, natomiast zlote, najrzadsze, pozwalają na osiągnięcie mistrzostwa w rozwijanej dziedzinie. I o ile tych pierwszych dostajemy mnóstwo, o tyle drugich, a już zwłaszcza trzecich, będzie niestety zbyt mało, żeby rozwinąć wszystko, więc trzeba będzie dokonac wyboru: szermierka? Znaki? A może rozwiniemy podstawowe statystyki (siła, wytrzymałość, zręczność, inteligencja) i otrzymamy bonusy bardziej ogólne?

Jedyną skazą na tym diamencie jest (paradoksalnie) polska wersja językowa. Przeważnie jest dobrze ze wskazaniem na bardzo dobrze, ale chwilami ma się wrażenie, że twórcy pisali grę po angielsku i potem ją tłumaczyli - przez to pojawiają się pewne stylistyczne niezręczności w dialogach. Ponadto raz gdy mijałem jakiegos niebogatego mieszanina usłyszałem fragment rozmowy, w której padlo slowo "ekstraordynarnie" - szczerze mówiąc troszke mi ręce opadły. Ale na szczęście takich potknięć jest niewiele.

Podsumowując - mamy tu bardzo dobrą grę, zdecydowanie wartą swojej ceny (99 PLN u producenta, w sklepach chodzą po 80 PLN, edycja kolekcjonerka za jakąs bajońską sumę, imo nie warto), skierowaną do każdego miłośnika dobrych RPG (nie mylić z młócarkami pokroju Diablo czy The Elder Scrolls) i dobrze opowiedzianej historii. Dzięki trikowi z amnezją Geralta gracz nie musi znać twórczości Sapkowskiego (wtedy odkrywa świat wraz z Wiedźminem) ale to się przydaje - wyłapujemy wtedy więcej smaczków. Ponadto warto odnotować, że jest to pierwsza wielka polska produkcja, stworzona z rozmachem i na poziomie tytułów zagranicznych, bez kompleksów mogąca konkurować z mistrzami gatunku, takimi jak Torment czy Knights of the Old Republic.

Gorąco polecam.

EDIT: wow, dawno takiego długiego posta nie walnąłem Shocked
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 29-10-2007 - 16:28
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Już na samym początku pojawiają się błędy jednym z nich, rażącym jest to, że gdy zatrzymamy się Geraltem, a potem ruszymy, bohater przez chwilę sunie w powietrzu bez poruszania nogami. Możliwe, że to wina mojego sprzętu, ale wygląda to tandetnie Wink
Jest kilka smaczków. Np. im dłuższe siekniemy combo, tym fajniej gościu kosą macha.

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
RaulOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 30-10-2007 - 09:52
Admin Forum
Admin Forum


Doczy/a: 05-01-2002



Status: Offline
A jakie ma to cudo wymagania sprzetowe?
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
SinnerOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 30-10-2007 - 11:21
Moderator
Moderator


Doczy/a: 29-11-2002



Status: Offline
gram.pl z dnia 25 września napisa/a:
Według ogłoszonych właśnie oficjalnych wymagań sprzętowych, minimalna konfiguracja umożliwiająca granie w Wiedźmina to:
Microsoft Windows XP Service Pack 2 lub Vista (system operacyjny musi mieć zainstalowane dostępne aktualizacje)
Procesor Intel Pentium 4 2,4GHz lub AMD Athlon 64 2800+
1024 MB RAM w przypadku Windows XP / 1536 MB dla Windows Vista
Karta graficzna - 128 MB Video RAM, z obsługą DirectX 9 i Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon 9800)
8,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym.

Wymagania optymalne, pozwalające na uzyskanie najlepszych wrażeń z gry, prezentują się następująco:
Microsoft Windows XP Service Pack 2 lub Vista (system operacyjny musi mieć zainstalowane dostępne aktualizacje)
Procesor Intel Core 2 Duo 2,13 GHz lub AMD X2 5600+
2 GB RAM
Karta graficzna - NVIDIA GeForce 7900 GTX / ATI Radeon X1950 PRO
8,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym.

Tyle oficjalnych wieści. Od siebie dodam, że na moim Celeronie 1,8 GHz , 1GB RAM i karciochą graficiochy z 256 MB RAM Wiedźmin hula aż miło (1023x768, średnie detale).

Josh - ten problem zauważyłem raz, jak uczyłem się chodzić (nie biegając). komp mi się średnio mieści w wymaganiach, więc poczekam z komentarzem, az zobaczę to na jakieś mocniejszej maszynie.

btw: zauważyłem wczoraj, że potwory potrafią się znienacka po zmroku wyspawnować - jak mnie nagle opadło pięc wywern, to nawet nie zdążyłem miksturki łyknąć Very Happy
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 30-10-2007 - 11:53
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Zaznaczam, że grałem na oryginale. Więc ten problem nie był związany z piracką wersją gry.

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
SinnerOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 30-10-2007 - 12:28
Moderator
Moderator


Doczy/a: 29-11-2002



Status: Offline
Same here.
<dygresja>
Co za parszywe czasy, że trzeba specjalnie zaznaczać, że gra się w oryginał, bo inaczej ludzie założą, że mamy pirata :/
</dygresja>
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 30-10-2007 - 18:25
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Sinner-
Piratujesz- nazywają Cię złodziejem.
Kupujesz oryginał- nazywają Cię frajerem.
Takie czasy Wink

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
SinnerOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 31-10-2007 - 09:10
Moderator
Moderator


Doczy/a: 29-11-2002



Status: Offline
...

A wracając do tematu: zauważyłem w Wiedźminie jeszcze jedną denerwującą cechę - nieraz zdaża się biegać z mieczem, równocześnie rozglądając się za nadciągającymi nieprzyjaciółmi (trzymając ALT) - jesli równocześnie spróbujemy schowac miecz do pochwy (klawisz TAB) czeka nas niespodziewajka.
W sumie niby drobne niedopatrzenie, ale cokolwiek frustrujące :/
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 31-10-2007 - 10:45
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
A propos smaczkowych tekściorów w wiedźminie
kliknij mnie xP
Ciekawe jest też pranie się na pięści w karczmie Wink

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
SinnerOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 31-10-2007 - 15:01
Moderator
Moderator


Doczy/a: 29-11-2002



Status: Offline
Miętki w Googlach jesteś Wink
Tu jest zapis całego dialogu.
Jak dla mnie - jeden z lepszych, jakie do tej pory widziałem Very Happy
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
JoshuaOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 31-10-2007 - 23:11
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 24-10-2005



Status: Offline
Sinner- to był mój własny skrinszot Razz

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
Losiul
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 11-11-2007 - 18:50
Młodsza elita forum
Młodsza elita forum


Doczy/a: 22-02-2005



mam oryginał ; ) - zrobiliśmy w mieszkaniu zrzutę po 20zł i mamy Wiedźmina ; P
Wadą tego rozwiązania od samego początku było to że wszyscy gramy na jednym i niestety moim kompie, bo tylko on się do Tego nadaje ; P - zmieniłem sprzęt niedawno i chodzi na max maxów detali ; ).. (Crysis SP demo też, więc nie byłem zdziwiony ; ) )
Co do mojej opinii.. Ciężko napisać coś nowego, bo jest tego na necie mnóstwo, ale jak czytuję polskie recenzje, to trochę się uśmiecham, bo nie piszą o paru istotnych rzeczach, jak np to że gra ma wady ; P.. Ogólnie wydaje mi się to pozytywne, bo wspieramy polską produkcję ; ) - taki objaw patriotyzmu ; ).
Gra ma dość dużo drobnych błędów i niedociągnięć. Większość właściwie nie przeszkadza i znaczy to dokładnie tyle ile napisałem. Ot, co jakiś czas zauważasz to i tamto. Z poważniejszych rzeczy jest niestety to, że gra czasem po prostu się wywala. Robi bum i wyskakuje ekran Windowsa. Dobrze że w większości wypadków dopiero po wyłączeniu, ale zdarzyło mi się co najmniej raz w trakcie gry niestety .. [heh - Świadczy to o problemach ze wskaźnikami w C++ i zwalnianiem pamięci, ciekawe w którym, miejscu ; P]
Kolejną rzeczą jest długie dogrywanie lokacji. Wybaczcie, ale zwyczajnie nie chce mi się czekać średnio 15-30s po powrocie na główną lokację z jakiegoś "opuszczonego domu" jeśli nie jest to istotne z pkt widzenia fabuły. Brakuje też jakichś sensowniejszych auto-save'ów, mam sklerozę i zapominam zapisywać. AS działa tylko przy przechodzeniu pomiędzy lokacjami, a ostatnio miałem sytuację wędrowania po planszy głównej przez jakieś pół godziny bez zapisu i zginąłem..

To z rzeczy niefajnych. Te rzeczy sprawiły że ocena gry spadała w większości recenzji do jakiegoś 7,5-8,5. A co byłoby bez nich? Heh : D - pewnie jakieś 9,5 (czyli tyle ile dało CD-Action ; P..), bo to nie jest gra przeciętna ; ).
Bombowe dialogi i komentarze - przykład, a nie jedyny, był powyżej ; )
Kapitalna fabuła - mam porównanie, bo każdy z moich kumpli gra trochę inaczej - inne decyzje powodują, że fabuła rozgrywa się nieco inaczej. To nie jest zwykłe "aby uaktywnić quest poboczny w rozmowie z karczmarzem wybierz odpowiedź <<2.Nie>>", wszystko jest okupione jakąś zmianą, postawieniem się po czyjejś/jakiejś stronie. Nie da się przejść gry w zły lub dobry sposób, będzie tak jak zadecydujesz, masz to co sobie wybierzesz.
System walki, który jest jak na RPG niezłym odkryciem - walka jest w mojej opinii co najmniej "wkrętowa" ; ) - świetnie to wygląda i bardzo mi się podoba kiedy zmieniając poziom umiejętności w danym stylu walki zmienia się jeden z ruchów (a co za tym idzie rytm sekwencji ataków), a gra się coraz lepiej ; D.
Grafika - mówi się że standardowa, ale kiedy porównałem to z Gothic'iem 3 (co prawda zeszły rok, no ale jednak), to zwyczajnie G3 wymięka ; ) - nie ma dzięki temu potrzeby tworzyć filmików w 3dsm, bo te w grze wyglądają bombowo : ). Zejście do kanałów w drugim rozdziale, kiedy Geralt bezceremonialnie zabija utopca - miałem z początku wrażenie na początku że to filmik z max'a ; D..

Czy to gra idealna? Nie. Czy gra mi się w Nią dobrze? "Na pochybel sk*****ynom" ; D!

PS - 5ty post od dołu, który komentuje obrazki powyżej tłumaczy wiele ; P: link

_________________
http://img217.imageshack.us/img217/8008/1149595968350hv3.gif
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
SinnerOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 11-11-2007 - 23:19
Moderator
Moderator


Doczy/a: 29-11-2002



Status: Offline
To mnie rozbroiło:
Cytat:
Please dont post pictures of nudity. Some members(like Lumpy and Admiral Jimbob) are underaged and can become demented or schizophrenic from viewing them.

A tu byłem blisko autentycznego rotfla Very Happy:
Cytat:
>>>yes it is out IN FREAKING RUSSIA.
>>In 2 days my version will arrive and i will give my opinion on the taste full porn that the game hides.
>It's god damn Poland!
Right right Poland that dose not make it better.

EDIT:
Cytat:
This game will phail to sell because you don't have teh charecter customization opshuns... Oblivious set a high standard! I mean, how can you not be able to modify essential stuff like facial and pubic hair???!!!11! So not next-gen.

Laughing
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
LunasOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 14-11-2007 - 18:31
Młodsza elita forum
Młodsza elita forum


Doczy/a: 25-09-2006



Status: Offline
No co, jeśli w grze nie moge mieć włosów cynamonowo-różowych to z miejsca wiadomo że jest do d...

Zresztą mnie powalił tekst:
Cytat:
Cytat:
So what is a 'Witcher'? Is it like a Knight or something?

In any case, it is sounding promising so far. I will wait for more opinions first though.


Think a male version of Buffy the Vampire Slayer.

_________________
0x5 0xA 0xF
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
VegOffline
Temat postu: Wiedźmin  PostWysany: 20-11-2007 - 00:28
Elita forum
Elita forum


Doczy/a: 25-01-2003



Status: Offline
Ogólnie rzecz biorąc rzuciłam tylko oczkiem z ciekawości (skoro moje Kochanie kupiło oryginał i wszyscy achują i ochują, trza troszkę przetestować :>) i... Moim zdaniem wieczny loading screen zabija wszystko. Wchodzę do domku - loading... Wychodzę - loading... A 5 domków pod rząd to już masakra, uważałam się za cierpliwą osobę, ale nie AŻ TAK. A wymagania sprzętowe spełnione aż nadto.

Ludzie fajnie zmykają pod daszki kiedy pada deszcz, tylko że... Wejdźcie pod ten dach - tam też pada, coś niezbyt szczelne drewno mają Very Happy

I STRASZNIE nie podoba mi się animacja biegu Geralta. Gdybym grała długoterminowo odrzucałoby mnie to strasznie - lubię, gdy postać która towarzyszy mi przez całą grę wygląda ŁADNIE, a nie biega jak... Jak... Sama nie wiem jak to określić Razz

Filmik początkowy zaskoczył mnie... Swoją długością Smile Jakości się spodziewałam po nazwisku twórcy Wink

Pudełko! Ale popsuli, brzeg miał wyjść ładny, ale wszystko im się "rozjechało' - niepozytywnie.

Mam ochotę kiedyś pograć, ale... Brak czasu Smile

_________________
 
 Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo  
Odpowiedz z cytatem Powrt do gry
Wywietl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie GMT - 12 Godzin
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Zobacz nastpny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2007 The PNphpBB Group
Credits